Od Berezovskog do šnale u kosi.
Već
sam pisao, na dan kada svira Berezovski, humoristi ćute.
Čovek
je genije, a genije, bilo šta da uradi, se zove: genijalno....
To
je valjda osetila i beogradska publika i nagradila ga FRENETIČNIM APLAZOM. Jer
bio je to koncert za pamćenje, bilo je to veče za pamćenje.
Na
tom koncertu se desilo jedno veliko čudo. I ne samo tada, već i sledeće veče.
Mislim ove noći u kojoj pišem ovu impresiju. Beogradska publika je došla veoma
pristojno obučena. Nisu to neki novi ljudi, naprosto i bez obaveznog dress
code-a (koji se poštuje SVUDA U SVETU), publika je pristojnim i svečanim
odelima, UVELIČALA TRENUTAK I UMETNIKU ODALA JOŠ JEDAN VID POŠTOVANJA.
Kao
neko ko se godinama bavi pravilima pristojnosti, moram da budem oduševljen jer
se ipak nešto pomera.
Kao
što rekoh i sledeće veče BEMUSKA publika je došla, obučena u skladu sa
institucijom, događajem i repertoarom.
O
umetničkom dometu Nataše Veljković, neka kažu kompetentniji... Ostatak prostora
na netu je njihov, ali mom humorističkom oku i uhu, nisu promakle dve
činjenice.
Veljkovićeva
je dobila iste OVACIJE kao i Berezovski predhodno veče... O broju decibela
jačine lupanja dlanova i u dugotrajnosti aplauza, biseva, količine osmeha,
ushićenja u komešanju prisutnih... su istog ranga, kvaliteta, pokazane
virtuoznosti.
To
je pod jedan, a pod dva, bio sam u situaciji da sa galerije pratim ko nije
aplaudirao.
Znate,
ovo drugo za mene je mnogo važnije. Nije me zaslepila čak ni blještavost šnale (biću fini, pa neću reći da je to frizerska štipaljka za kosu)
Meni
lično aplauz ne govori ništa, bitnije je ono što čujem u pauzi, ili nakon nekog
događaja u kuloarima. Da, ali ja ne stojim u kuloarima tamo gde su umetnici
kojima čestitaju, ja sam uvek u suprotnom ćošku. Na mestu pored koga moraju da
prođu i oni koji su čestitali i oni koji su to vešto izbegli. Predpostavljate
zašto?... Valjda vam je onda jasno zašto sam informisaniji od drugih.
Da
se vratim u ovu jesenju noć.
Ja
se samo pitam: Koliko mora da neko bude HRABAR da 24 sata nakon Berezovskog
izađe na istu scenu, sedne za isti klavir i svira istoj publici???? Natašu
Veljković ću da pamtim po mlakom Šopenu i po šnali u kosi, jer je stvarno
sijala.
Ovde
prekidam, iako bih imao jednu veoma zanimljivu metaforičnu priču. Prema damama
sam stvarno mnogo blaži, sem ako nisu hvalospevi, a ovde mogu da se opklakim da
ni od strane ni jednog kritičara u medijima neće biti nečeg za pohvaljivanje.
Bavarski
kamerni orkestar je bio na svojim visinama. Pitate kojim?
Pa
istrčali su u 19,45 iz autobusa, ušli u zgradu Zadužbine, na glavni ulaz i...
odradili posao za koji su plaćeni. To me podseti na manire naših estradnih
zvezda.
Sve
u svemu SUPER. Publika se radovala podjednako i prvo i drugo veče, umetnici će
dobiti zaslužene honorare i...
O istoj temi, ali iz drugog ugla:
.
O istoj temi, ali iz drugog ugla:
.
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.